sâmbătă, 19 februarie 2011

Candace,noul primar din DANVILLE







Am vazut recent,un episod din Phineas si Ferb, in care Candace(sora mea aia dulce rau)era primar(bine ca numa pentru o zi)al orasului meu natal,Danville.Va dati seama ca asta,insemna NU INVENTII,NU FERICIRE,NU VARA,DEZASTRU TOTAL.Am gasit in sertar la ea(nu-i spuneti ca am fost in camera ei)o lista la care a adaugat noi reguli ale orasului si inca o lista cu dorintele ei:
1.Phineas si Ferb nu au voie sa mai construiasca chestii ciudate
2.Phineas Flinn si Ferb Flinn nu au voie sa mai iasa din casa
3.Phineas si Ferb Flinn nu au voie sa mai comunice cu prietenii lor nebuni
4Perry nu are voie sa mai dispara fara sa dea declaratie scrisa care sa contina locul,scopul si durata vizitei
Printre dorinte am gasit:vizita la saloanele de infrumusetare,motivarea absentelor scolare timp de 4 luni,shoping la cele mai scumpe magazine,excursie la paris&londra si alte chestii ciudate ale fetelor.

Va spun eu ceva:E MAI NEBUNA DECAT NOI TOTI LA UN LOC!!!

ajutor!!!
Phineas Flinn

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu